האם 'ביקורי הפתע' של ליצמן יעבדו גם לדרעי?

איתי גדסי 3 Comment on האם 'ביקורי הפתע' של ליצמן יעבדו גם לדרעי?
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כששר הבריאות יעקב ליצמן נשאל בראיון ב'קול חי' על סיבת הפופולאריות לה הוא זוכה מאזרחי המדינה הוא אמר כי ביקורי הפתע שלו בבתי החולים והחיבור עם השטח הוא הדבר שהציבור אוהב, וכתוצאה מכך הציבור אוהד אותו.

באותו סקר שהעניק לליצמן את המקום הראשון בשביעות רצון האזרחים – מבין כל שרי הממשלה, השר דרעי הוצב במקום האחרון ברשימה, ויש שהסבירו, כי זו תוצאה מהמעברים הרבים שלו בין משרדי הממשלה, ממשרד הכלכלה למשרד הנגב והגליל ומשם למשרד הפנים.

אולם, נראה כי דרעי צועד בדרך הנכונה בדרך לאהדת אזרחי ישראל וכבר ביומו הראשון כשר הפנים הוא הפתיע את עובדי המשרד בירושלים בביקור פתע לא מתוכנן.

הבוקר (שלישי) הוא עשה זאת שוב בעיר צפת. דרעי הפתיע ובא אל לשכת רשות האוכלוסין בעיר הצפונית, אך הלשכה הייתה סגורה בשל התחזית כי שלג עומד לרדת.

מלשכתו נמסר כי "השר דרעי ראה בכניסה ללשכה אזרחים ממתינים מחוץ ללשכה וביקש ממנהל הלשכה ששהה במקום לפתוח מיידית את הלשכה לקבל קהל באופן סדיר, למרות מזג האוויר".

דרעי לא חסך מדברי ביקורת על עובדי רשות האוכלוסין ואמר כי "לא סביר ולא ראוי שאני הגעתי מירושלים לצפת, ועובדי הסניף בצפת לא יכולים להגיע ולפתוח את הסניף כדי לשרת את הציבור. אמרתי עם כניסתי לתפקיד כי השרות לאזרחים הוא בראש מעייני ואני מתכוון לזה".

האם ביקורי הפתע של שר הפנים יקרבו אותו אל ליבותיהם של ישראל?, אם לליצמן זה עבד אין סיבה שלדרעי זה לא יעבוד.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    בס"ד

    שתיהם מחפשים פופולאריות בציבור הכללי
    כאשר המערכות שלציבור בוחריהם נמצאים בקריסה שנת 2016 של קדנציה זו תזכר לדראון עולם ותחרת על דפי ההיסטוריה כנקודת ציון לחדלות מעשיהם של שתי אלו הנמצאים בעמדות מפתח בכירות ולא עושים דבר נגד הניגוח וההרס הנוראי שמחולל השר נפתלי בנט נגד מוסדות החינוך החרדי עם נוהל איתנות פיננסית ונוהל תקצוב שנועדו לעצור ולמנוע מעשרות ומאות מוסדות חינוך לקבל את רשיונותיהם ותקציביהם כדת וכדין, וכל זאת למרות הסיכומים הברורים שבהסכמים הקואלציוניים

  2. 1

    בזכותם אנחנו מקבלים פשט חדש בסוגיית שלוחו של אדם כמותו
    מבחינת אלו שפעם היו נקראים שלוחי דרבנן משלחיהם הופכים לכמותו (כמו מתים)
    רק לפני הבחירות חוזרים ציבור שולחיהם לחיים ממש מעין תחיית המתים
    ודוק ותשכח